Advertisement

אברה מנגיסטו כמה ימים : אלפים בעצרת להשבת השבויים בעזה: "המנהיגות מתעסקת בעצמה" / News כי האפשרויות העומדות כרגע כדי להחזיר את האזרחים הישראלים והגופות המוחזקות בידי חמאס הן כיבוש עזה או כניעה.

אברה מנגיסטו כמה ימים : אלפים בעצרת להשבת השבויים בעזה: "המנהיגות מתעסקת בעצמה" / News כי האפשרויות העומדות כרגע כדי להחזיר את האזרחים הישראלים והגופות המוחזקות בידי חמאס הן כיבוש עזה או כניעה.. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות אברה מנגיסטו באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! הותר לפרסום כי אברהם מנגיסטו, תושב אשקלון בן 28, נעדר ברצועת עזה זה כעשרה חודשים לאחר שחצה את הגבול באזור זיקים. עמותת רופאים לזכויות אדם חושפת היום כי בסוף 2016 העבירה לבקשת משפחתו של אברה מנגיסטו ומטעמה, סרטון ומסמכים רפואיים על מצבו הנפשי. אברה נתניהו בתגובה להודעה מספר 1. כמה ימים לאחר מכן, אמר שר הביטחון בריאיון לוואלה!

אתה תשמע את השם מנגיסטו במחאות וכל יום אנשים מונים כמה זמן אברה בשבי, אבל השיח שמקבל ביטוי עכשיו הוא מול מחש והמדינה. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. כל כמה חודשים חמאס מפרסם הקלטה של ''חיילים'' שנמצאים בשבי שלו, ומשום מה בחלק מהפעמים זה זוכה להתייחסות בתגובה להודעה מספר 0. 1910 ימים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את הגדר ועבר לרצועת עזה. אברה היה אז בן חמש, והתחנך במוסדות הממלכתיים דתיים והיה בפנימיית בן יקיר של עליית הנוער.

"אברה בתפילות שלנו": הדלקת נר ראשון בבית משפחת מנגיסטו ...
"אברה בתפילות שלנו": הדלקת נר ראשון בבית משפחת מנגיסטו ... from www.kan-ashkelon.co.il
1,001 ימים מאז חברי הכנסת אישרו לאחרונה תקציב מדינה. זה זעזע את כולם למשך כמה ימים וכולם חזרו לשגרה. כמה לא מעודכנים הם היו? אנו צופים שזמן הטיפול במרכז הטפסים המזרחי (eastern forms center), מרגע קבלת הטופס ועד לסיום, יארך 60 ימים, לא כולל את זמני המשלוח מחוץ לארהב. הוא פנה לפני כמה ימים ישירות לאבו מאזן וביקש ממנו להיפגש עם בני משפחתו של אברה מנגיסטו. מה קורה כשההורים שלך נוסעים לחופשה של כמה ימים בחול ו.נתקעים שם? לא היה עניין לדבר עליו או לעשות משהו כדי להחזיר אותו. משפחת מנגיסטו הבהירה כי הקול בהקלטה לא נשמע כמו קולו של אברה מנגיסטו.

שיעור הגברים הלוקים בהפרעה זהה לשיעור הנשים, אם כי גברים נוטים יותר בתוך כמה זמן אחזור לעצמי?

מה קורה כשההורים שלך נוסעים לחופשה של כמה ימים בחול ו.נתקעים שם? הותר לפרסום כי אברהם מנגיסטו, תושב אשקלון בן 28, נעדר ברצועת עזה זה כעשרה חודשים לאחר שחצה את הגבול באזור זיקים. בקרוב הוא יציין את יום הולדתו ה 33 , בשבי, לבד. הוא התחיל לדבר על דברים שלא היו הגיוניים. ההפרעה עצמה נמשכת כל החיים, אך משכם של פרקי הדיכאון והמאניה משתנה מאדם לאדם. מספר ימי אבטלה למובטל שעדיין לא מלאו לו 40 שנה, והוא מגיש יותר מתביעה אחת לדמי אבטלה בתוך 4 שנים. לעיתים הם חולפים בתוך כמה ימים ולעיתים רק. אברה מנגיסטו הוא אזרח חולה שהופקר לגורלו בעזה. הוסיפו את אברה מנגיסטו למעקב. לדבריו, בחמש השנים שבהן מנגיסטו נמצא בעזה לא התקבל סרטון או מכתב והציבור לא התגייס. במידה והבקשה מאושרת, תוך כמה זמן אקבל את האשרה החד פעמית שלי ? מספר ימים לאחר הגעתו של אברה לעזה, קיבלו הוריו את הילקוט שלו, שנשאר בצד הישראלי של הגדר. ברוב המקרים, האשרה תהיה מוכנה לאיסוף תוך יום עסקים אחד לאחר הראיון.

אני מקווה ששמו של אברה מנגיסטו יוזכר בכלי התקשורת הגדולים ששולטים בכל אדם במדינה. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. התפקיד של אברה בשולחן השבת היה לשמח. לעצור את הפרופיילינג, את האלימות בינואר 2013, לאחר שנעלם ונמצא בכינרת, הסכים לאשפוז פסיכיאטרי, אבל שוחרר ללא שיפור במצבו. במידה והבקשה מאושרת, תוך כמה זמן אקבל את האשרה החד פעמית שלי ?

הכירו את הפעילים שעושים הכל כדי להחזיר את אָבֵרה מנגיסטו ...
הכירו את הפעילים שעושים הכל כדי להחזיר את אָבֵרה מנגיסטו ... from www.davar1.co.il
כמעט 1200 ימים בשבי חמאס. אני אבא של אברה מנגיסטו. אנו צופים שזמן הטיפול במרכז הטפסים המזרחי (eastern forms center), מרגע קבלת הטופס ועד לסיום, יארך 60 ימים, לא כולל את זמני המשלוח מחוץ לארהב. חיילי צהל ראו אותו מטפס עליה וקראו לו, הוא לא ענה ועבר לצד העזתי. מספר ימים לאחר הגעתו של אברה לעזה, קיבלו הוריו את הילקוט שלו, שנשאר בצד הישראלי של הגדר. לעיתים הם חולפים בתוך כמה ימים ולעיתים רק. במידה והבקשה מאושרת, תוך כמה זמן אקבל את האשרה החד פעמית שלי ? מספר ימים לאחר הגעתו של אברה לעזה, קיבלו הוריו את הילקוט שלו, שנשאר בצד הישראלי של הגדר.

2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס.

אברה מנגיסטו הוא אזרח חולה שהופקר לגורלו בעזה. זה זעזע את כולם למשך כמה ימים וכולם חזרו לשגרה. כמעט 1200 ימים בשבי חמאס. מתי שמעתם את שמו בחדשות, בתעמולת בחירות, ברשת? אני כואבת וזועקת ודמעותיי שוטפות את פניי כל בוקר וכל לילה. חיילי צהל ראו אותו מטפס עליה. כמה ימים לאחר מכן, אמר שר הביטחון בריאיון לוואלה! כמה לא מעודכנים הם היו? שיעור הגברים הלוקים בהפרעה זהה לשיעור הנשים, אם כי גברים נוטים יותר בתוך כמה זמן אחזור לעצמי? משפחתו של אברה מנגיסטו, המוחזק בעזה, העבירה לחמאס סרטון המבקש את שחרורו ומסמכים רפואיים לגבי מצבו. משפחת מנגיסטו הבהירה כי הקול בהקלטה לא נשמע כמו קולו של אברה מנגיסטו. ברוב המקרים, האשרה תהיה מוכנה לאיסוף תוך יום עסקים אחד לאחר הראיון. ההפרעה עצמה נמשכת כל החיים, אך משכם של פרקי הדיכאון והמאניה משתנה מאדם לאדם.

משפחת מנגיסטו הבהירה כי הקול בהקלטה לא נשמע כמו קולו של אברה מנגיסטו. אברה נתניהו בתגובה להודעה מספר 1. מספר ימי אבטלה למובטל שעדיין לא מלאו לו 40 שנה, והוא מגיש יותר מתביעה אחת לדמי אבטלה בתוך 4 שנים. הוא התחיל לדבר על דברים שלא היו הגיוניים. את הבן שלי לא ראיתי חמש שנים.

"לא רוצים לאבד אח נוסף": משפחת מנגיסטו צעדה בליווי עשרות ...
"לא רוצים לאבד אח נוסף": משפחת מנגיסטו צעדה בליווי עשרות ... from www.tzomet-ran.co.il
הוסיפו את אברה מנגיסטו למעקב. לפני כמה ימים ראיתי פרומו בביפ למיוזיקל אבניו קיו. ראיון אינטימי עם אגרנש, אמא של אברה מנגיסטו. שיעור הגברים הלוקים בהפרעה זהה לשיעור הנשים, אם כי גברים נוטים יותר בתוך כמה זמן אחזור לעצמי? הכללים שפורטו למעלה לא חלים על מובטל זה. זה זעזע את כולם למשך כמה ימים וכולם חזרו לשגרה. חיילי צהל ראו אותו מטפס עליה. לעיתים הם חולפים בתוך כמה ימים ולעיתים רק.

אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות.

לפני כמה ימים ראיתי פרומו בביפ למיוזיקל אבניו קיו. אני בוחרת להקדיש את התוכנית למען אברה מנגיסטו כדי שלפחות מי ששומע/ת את התוכנית ייחשף לסיפורו ולא ישאר אדיש. חיילי צהל ראו אותו מטפס עליה וקראו לו, הוא לא ענה ועבר לצד העזתי. הוא התחיל לדבר על דברים שלא היו הגיוניים. אתה תשמע את השם מנגיסטו במחאות וכל יום אנשים מונים כמה זמן אברה בשבי, אבל השיח שמקבל ביטוי עכשיו הוא מול מחש והמדינה. לעצור את הפרופיילינג, את האלימות בינואר 2013, לאחר שנעלם ונמצא בכינרת, הסכים לאשפוז פסיכיאטרי, אבל שוחרר ללא שיפור במצבו. הוא פנה לפני כמה ימים ישירות לאבו מאזן וביקש ממנו להיפגש עם בני משפחתו של אברה מנגיסטו. אברה מנגיסטו חצה את הגדר לעזה בספטמבר 2014. עמותת רופאים לזכויות אדם חושפת היום כי בסוף 2016 העבירה לבקשת משפחתו של אברה מנגיסטו ומטעמה, סרטון ומסמכים רפואיים על מצבו הנפשי. חמאס האשים את מצרים בהוצאה להורג של צעיר לוקה בנפשו שחצה את הגבול באזור רפיח. אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות. את הבן שלי לא ראיתי חמש שנים. אברה מנגיסטו הוא אזרח חולה שהופקר לגורלו בעזה.

כבר מעל 1,000 ימים מוחזק אברה מנגיסטו בשבי החמאס אברה מנגיסטו. אני כואבת וזועקת ודמעותיי שוטפות את פניי כל בוקר וכל לילה.

Posting Komentar

0 Komentar